Neden Periyodik Bakım Yaptırmalıyız

Kesintisiz Güç Kaynakları 7/24 esasına göre sürekli çalışacak
şekilde tasarlanmış ve üretilmiş olmalarına rağmen şebeke gerilimindeki 
düzensizlikler, nem, sıcaklık, toz vb. olumsuz çalışma koşulları, ürün 
ve alt bileşenlerinin yaşlanması, hatalı kullanım, aşırı yükte uzun çalışma 
gibi dış etkenler nedeniyle arızaya geçebilirler ve bu durum kritik yüklerini
kesintisiz olarak kullanmak isteyen işletme sahiplerini zor durumda bırakabilir.

Bu istenmeyen durumun önüne geçebilmek için kritik önemdeki cihazlarının kontrol altında tutulması ve periyodik bakımlarının zamanında, eğitimli teknik personel ve üretici tarafından onaylanmış orijinal  yedek parça ile yapılması çok önemlidir. Yapılan istatistikler periyodik bakımların arıza oranını önemli ölçüde azalttığı görülmüştür.

Periyodik bakımlar esnasında işletme koşullarının izin verdiği ölçüde aşağıdaki işlemler yapılır. 

  • Cihazın genel temizliği
  • Mekanik ve elektriksel bağlantıların kontrolü
  • Elektronik kartların kontrolü
  • Cihazın işlevsel olarak kontrolü (Statik/Manuel ByPass Modu ve Akü Modu geçişleri)
  • Cihaz hata  kayıtlarının incelenmesi
  • Cihaz yüklerinin kontrol edilmesi
  • Tespit edilen arızaların ve hataların giderilmesi 
  • Ömrünü tamamlamış veya tamamlamak üzere olan parçaların değiştirilmesi
  • Akülerin kontrolü ve ömrü biten/bitmek üzere olanların değiştirilmesi
  • Haberleşme birimlerinin kontrol edilmesi
  • Varsa yeni yazılımların yüklenmesi
     

Müşterilerimize sunduğumuz iki türlü Bakım Sözleşmesi bulunmaktadır.

1. Parça Dahil Bakım Sözleşmesi:
Bu sözleşme kapsamında cihazlara yılda 2 kez periyodik bakım yapılır.
Arıza durumunda müşterimizin sınırsız çağrı hakkı bulunmaktadır.
Çağrılar 7 gün/24 Saat yapılabilir.
Ücretsiz servis hizmeti verilecektir.
İvedi müdahale için telefonla yada Whatsup üzerinden teknik destek verilecektir.
Çağrılara İstanbul içinde 24, İstanbul dışında 48 saatte müdahale edilecektir.
Arızaların giderilmesinde kullanılacak yedek parçalar için ücret istenmeyecektir.
Yalnız kullanıcı hatası nedeniyle oluşan arızalarda parça ücreti müşteriye aittir.
Aküler sarf malzemeleri olduğu için bu sözleşme kapsamına girmez.
Cihaz yer değişimleri bu sözleşmeye dahil değildir.

2. Parça Hariç Bakım Sözleşmesi:
Bu sözleşme kapsamında cihazlara yılda 2 kez periyodik bakım yapılır.
Arıza durumunda müşterimizin sınırsız çağrı hakkı bulunmaktadır.
Çağrılar 7 gün/24 Saat yapılabilir.
Ücretsiz servis hizmeti verilecektir.
İvedi müdahale için telefonla yada Whatsup üzerinden teknik destek verilecektir.
Çağrılara İstanbul içinde 24, İstanbul dışında 48 saatte müdahale edilecektir.
Arızaların giderilmesinde sadece kullanılacak  yedek parçalar ücretlendirilecektir.
Bu sözleşme kapsamındaki müşterilerimize yedek parçalar için liste fiyatımız üzerinden %10 indirim uygulanır.
Cihaz yer değişimleri bu sözleşmeye dahil değildir.